divendres, 24 de juliol del 2015

Bona sembrada







Sovint miro la lluna i els estels intentant esbrinar si és un bon moment per fer una bona sembrada...

I va haver-hi un bon dia, l'amic ( el mateix amb el que em passejava amb les granotes amagades )... l'incondicional amic que, sovint, sovint compta amb mi, em va trucar i em va parlar del seu nou projecte! Un espectacle proper, fresc, de pura actualitat, on havia de ser ara, un moment actual i a la vegada comèdia mesclada amb les convencions de la Commedia dell'Arte de molts dels textos de Carlo Goldoni. Va ser engrescador i, com sempre, amb la confiança absoluta d'en Raimon ( l'amic )
Ho vaig tenir clar! Vestuari contemporani; o sigui texans i samarreta, vestides i faldilletes amb alguna bruseta, on una única peça posada en el moment just portaria a l'espectador a finals del  s.XVIII.
Totes aquestes peçes que ens transporten en el temps són totes el mateix tipus de teixit i tenyits, un a un, per buscar els tons dels personatges. No ha sigut fàcil, però ha sigut apassionant i molt gratificant... hores i hores i més hores cosint, tallant, dibuixant, fent i desfent, provant i modificant, tenyint i pintant....

Sóc figurinista i sóc sastressa... i busco oportunitats!... sembro i sembro i comença a brotar, lentament, pausadament, sense presses ni neguit,... aspiro a un camp ufanós, ple de fruits i arbres sòlids, que em doni ombra i aixopluc en les tempestes, però també llargues rengles per poder caminar i observar els meus fruits...

Continuaré mirant la lluna, com cada nit, intentant esbrinar el millor moment per sembrar!


canço de segar... per si vols escoltar-la..





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada